Ahad, 20 Mei 2007

Final AF 5

Sepanjang AF5 , persembahan Mila dan Ebi akan kekal diingatan saya. Syahdunya. Terbuai (MyHeart)
Akhirnya, af5 sampai ke penghujungnya. Kesudahan yang saya suka yuhuuu.... seperti yang dijangka juara wanita pertama dalam sejarah Akademi Fantasia Mila, telah dinobatkan sebagai juara semalam. Saya sebenarnya pada minggu-minggu awal tidak menyukai Mila, tetapi apabila melihatkan peningkatan yang ditunjukkan oleh beliau dari minggu ke minggu saya semakin menyukai dan mengagumi beliau. Saya tabik sama Hattan kerana dapat mengesan bakat Mila sejak awal, terbukti Hattan Betul!!!

Konsert semalam lain dari kebiasaan, dari pembukaan sehingga ke tribute untuk Aznil. Semuanya menampakkan kelainan.


Dibawah adalah urutan persembahan konsert semalam:


Heliza - Cinta Boneka
Aswad - Bila Mati Cinta Terhenti
Candy - Dedebu Cinta
Ebi - Sinar Cinta (No Magis)
Mila - Persis Mutiara (Menusuk kalbu)
Heliza - Cinta Di Lautan Lalang (Sedap)
Aswad - Mata Hati Jiwa (Terbiasa dengan Awie)
Candy - Demam (suka lagu nie sebab Edry yang buat)
Ebi - Farhana (Puteri Bumi Kenyalang) (Tak Puas Hati)
Mila - Cinta Pura-Pura (Bertenaga)


Masih adakah lagi AF 6 ?????????????? Tanpa Aznil ?




Tiada ulasan: